Guardiola är från La Masia juniorlag PSG MBAPPE tröja

Teme: lifting lica, facelifting, podmlađivanje kože lica, lifting i podmlađivanje vrata i podbratka, cene, iskustva, pre i posle.
fotbollstrjelikh
Pridružio se: Pet Mar 09, 2018 3:55 am

Guardiola är från La Masia juniorlag PSG MBAPPE tröja

Postod fotbollstrjelikh » Pet Jul 27, 2018 4:51 am

Manchester City tränaren Guardiola Barcelona barn tröja i morse gav en intervju till katalanska radiostationen, melon stilig Slika i en intervju klargjort att han kommer att återvända efter äldre Basara Marcia juniorlag som coach.

Guardiola är från La Masia juniorlag och Barcelona B laget började sin coaching karriär steg för steg att bli en världsklass coach, i morse i en intervju med katalansk radio intervju Guardiola uttryckte en förhoppning om att dra tillbaka Marcia juniorlag som en önskan PSG MBAPPE tröja att coach, sade han :. "jag har tänkt tillbaka där allt började i slutet av min karriär, så efter att jag är för gammal kommer att återvända till La Masia juniorlag coach att spela varje vecka spel, inte så mycket inblandning utifrån, för mig är det riktigt bra minnen från ungdomsfotbollen har förändrats en hel del nu, många barn 10 år gammal har en mäklare. jag vill inte bli chef för juniorlag jag föredrar coaching, förhandling jag är inte bra, jag är bra på är på åskådarplats styra spelet. "

Guardiola har missat Champions League under en lång tid, denna melon Barcelona tröja stilig sade :. "är inte lätt att vinna, förlora är en del av spelet, fotboll alltid ge dig en chans för Champions League Jag tror vi ser att det är svårt för en viss förvirring, jag stannar tre gånger under Champions League semifinalen Bayern coach, men det kan komma till semifinalen mycket enkelt. människor tror att jag gick in i finalen kommer att bli mycket ledsen, men det är inte sant. "

För Champions League och för-och nackdelar, är Guardiola anser: "Bayern München och Juventus har varit en hel del år för att få den inhemska ligan, tror de att den inhemska ligatiteln är viktigare än Champions League utan tränare skulle ge upp någon vinst. titel möjlighet i England fäster också stor vikt vid Premier League mästarna. Champions League är bra, men för att vinna titeln Premier League är mycket speciell, som försöker att betala för din retur varje dag, det är en lång process av kamp, ​​så få ligatiteln eller Cup är också betraktas som en framgång. "

Även om Manchester City är oövervinnerlig i Premier Juventus tröja League den här säsongen, men Gua Shuai anser att laget fortfarande har utrymme för förbättringar: "Premier League är som en godkänd tentamen, spelade Manchester City detsamma som jag hoppades, men laget kommer aldrig att vara nöjd med det här. Jag tror att laget kan förbättras. Oavsett om det är coaching Bayern eller Manchester City, är jag nöjd med att laget spelar i enlighet med mitt tänkande, vi har vunnit mycket ära, jag är mer nöjd med lagets sätt att leka. "

Povratak na