Caparrós: ​​"Jag har mer hår än Monchi"

Teme: povećanje (augmentacija) grudi, operacija dojki, silikoni, ugradnja silikona, cene, iskustva, pre i posle.
coupedumonde1
Pridružio se: Pon Maj 28, 2018 3:51 am

Caparrós: ​​"Jag har mer hår än Monchi"

Postod coupedumonde1 » Pon Maj 28, 2018 3:55 am

Joaquín Caparrós kommer att ha absolut makt i
Brasilien tröja
sporten i Sevilla. " Så här framträdde José Castro, president i Sevilla, vid presentationen av den nya fotbollsdirektören för det andalusiska laget. I den första raden av det pressade pressrummet Ramón Sánchez Pizjuán, Carlos Marchena och Paco Gallardo, knuten till Caparrós, kapacerade gruppen som kommer att leda Sevilla i sport. Den sista mannen som haft så mycket makt i den andalusiska enheten var Monchi. Den nuvarande sportdirektören för Roma, som har nått halvfinalerna i Champions League, har redan talat med Caparrós, som har önskat honom lycka till i det här nya steget vid roten i Sevilla. Med påskrift av Monchi värderade Caparrós jämförelsen med den som var huvudchefer i Sevilla av de senaste framgångarna. "Jag har fortfarande mer hår än Monchi," skakade Caparrós. "Jag tror att i fotboll och i livet finns det inte två
VM 2018 Tyskland Barn tröja
personer som är samma. Inga två presidenter är desamma, inga två tränare är desamma ... Ja, jag erkänner att jag har talat med Monchi, men den typen av samtal måste hållas hemliga. Monchi är en toppkaraktär i fotboll, säger Caparrós.
Det är viktigt att Caparrós har behållit tekniker som arbetade med Monchi i sitt nya lag, i fråga om Ramón Vázquez eller José Luis Ruda. I det nya organisationsschemat som presenterades av Sevilla blir direktören för stenbrottet, Pablo Blanco, mycket viktigt, med en direkt koppling till sportledningen. "I finalen i Champions League kommer det att finnas två spelare som har blivit uppvuxna i vårt stenbrott (Sergio Ramos och Alberto Moreno). Jag vill världsklass spelare för Sevilla och skulle inte stänga passagen till stor talang som vi har i vår stenbrott "erkände Caparros, som var mycket ambitiös när Spanien barn tröja det gäller att bestämma målen för Sevilla i samband med nästa säsong:" Jag vill göra ett mästerslag, som tvister Champions i ligan och som kämpar i alla turneringar som det spelar. Ett lag som ser ut mot alla rivalerna i den spanska och europeiska tävlingen. Jag är medveten om att de andra lagen också kommer att förbereda sig mycket bra, men det kommer att finnas stor efterfrågan och de spelare som kommer måste vara mycket konkurrenskraftiga. "

Det första viktiga beslutet som Caparrós och hans lag måste ta är
Ryssland tröja
att hyra den nya Sevilla-tränaren. Alla vägar indikerar att den valda är Pablo Machín, nuvarande tränare i Girona och att de hanterar mycket bra rapporter i den andalusiska klubben. "Det är beslutat Slika

och den som kommer kommer att vara den idealiska tränaren. Vi ska skapa en atmosfär av lugn och union. Vi kommer inte att vara bråttom eftersom läxorna är färdiga och tränaren kommer bara att behöva avgöra mellan en rad möjligheter som vi kommer att lägga fram ", säger Caparrós, den nya Monchi från Sevilla

Så, om du är en fotbollsfläkt, som representant för din lojalitet mot ett visst lag, så kan du investera i en kopia av T-shirtsna är billiga bra. För mer information om T-shirtsna, besök: "http://www.billigtfotbol.com/

Povratak na