slutfört signeringen av Loris Juventus tröja

Teme: lifting lica, facelifting, podmlađivanje kože lica, lifting i podmlađivanje vrata i podbratka, cene, iskustva, pre i posle.
fotbollstrjelikh
Pridružio se: Pet Mar 09, 2018 3:55 am

slutfört signeringen av Loris Juventus tröja

Postod fotbollstrjelikh » Uto Avg 28, 2018 4:47 am

Besiktas har slutfört signeringen av Loris Karius på ett tvåårigt lån, bekräftade Liverpool på lördag.

Källor har berättat för ESPN FC att Besiktas kommer att betala en initial lånavgift på 2,25 miljoner pund och att avtalet blir permanent om Karius når ett visst antal framträdanden i den turkiska Slika klubben och PSG MBAPPE tröja om de kvalificerar sig för europeisk fotboll.

Liverpool skulle betala ytterligare £ 7,25m om flytten blir permanent och har infört Barcelona tröja en 20 procent säljklausul.

Karius plats i Liverpool hade varit i svår tvivel efter sina två fasansfulla fel i deras Champions League slutliga nederlag till Juventus tröja Real Madrid i maj. Liverpool undertecknade då Alisson från Roma på sommaren, vilket ytterligare tvivlar på Karius framtida.

"Vi sa farväl igår, han ser verkligen fram emot det, vilket är bra. Det är bra för honom, säger Liverpools chef Jurgen Klopp efter Reds 1-0-seger över Brighton & Hove Albion på lördag. "Jag tycker verkligen att Loris är en fantastisk målvakt, i en mycket bra ålder. Många talade till mig om våra förbättrade defensiva saker, men lika bra som Alisson har varit i de senaste tre matcherna var han inte här för spelen innan det var Loris i mål och han gjorde mycket bra saker.

Besiktas har ett ganska erfaret lag, så jag tror att de har en bra chans att vinna ligan i Turkiet, så det är coolt, säger Klopp. "Nu har de en riktigt bra Barcelona barn tröja målvakt, jag är verkligen glad för honom och han är också nöjd med möjligheten." Allt bra. "

Ett uttalande på Liverpools webbplats sa: "Alla på LFC önskar Loris lycka till under hans låneförtrollning."

Karius har gjort 49 utseende för Liverpool sedan hans £ 4,7m ankomst från Bundesliga sidan Mainz år 2016.

Povratak na